Present till mormor

Förut packade jag bilen full. Vilket går fort när man har en Mercedes a klass. Vi hade med en stor klätterros till min mor som fyller år idag, grattis mor! Jag köpte rosen på blomsterlandet. Jag var glad i hågen över den fina blomman tills jag kom ut till bilen. Vet inte riktigt hur jag tänkte där en ros på över en meter och en liten bil full i skräp men det gick. Jag fick flytta ediths bilstol bara. När jag sedan kom till dagis och skulle sätta in barnen i bilen kom jag på att jag hade vagnen ståendes på dagis. Att få in den i bilen hade ju gått bra även fast rosen stod där om det inte vore för allt skräp och de 10 förpackningarna med toapapper som var i bagageutrymmet :-/ (det var billigt på Coop med toapapper här om dagen och jag har bara inte orkat burit in dem än :-) )
Efter lite omstuvning i bilen fick det iaf plats. Jag fick dock tömma den när vi åkte hem för att hämta svea. Att få plats med henne och mannen i den röran hade inte gått.
Vi kom iaf till Hallsberg och fick gratta mor. Lite gott grillat kött fick vi även i oss. Alltid trevligt att åka till mor och far!

Edith i bilen med rosen.


Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

Haha! Love it!!

Speciellt det där med billigt toapapper som man inte orkar bära in... liknande har hänt mig :-)

2012-05-31 @ 08:01:14
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0