Sh bam och CXWORX

Igår var jag och tränade på Njoy. Två pass. Det första skulle vara en kul dansklass för att få upp flåset. Men jag som älskar danspass måste säga att det inte alls var ett speciellt kul pass. Det var låg energi och koreografin extremt tråkig. Jag tycker synd om instruktören som ändå gjorde sitt bästa för att få liv och energi i koregrafin men nja lyckas, det tycker jag inte att hon gjorde. Så inget mer sh bam för min del. Men CXWORX det kommer jag försöka gå på varje vecka för jädrar i mej vad jobbigt det var. Trodde jag skulle dö eller snarare min rumpa och mage. Musklerna kändes som om de brändes sönder. Men trots det så har jag inte så mkt träningsvärk idag mest i baksidan lår som jag inte ansträngde allt för mkt. Weird.

Lite ont i nacken har jag med men det kanske var pga sh bamen där nacken inte värmdes upp men i koregrafin kastades järnet med. Inte skönt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Träningsvärken börjar komma smygande nu i både rygg och mage. Får se hur det känns imorn.

2012-05-08 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0