Bryssel på fredag

Egentligen skulle jag ha åkt till Bryssel på torsdag men på grund av ett viktigt möte på torsdag så missar jag mitt plan. Därav åker mina barn med min mor och far själva på torsdag så tar jag planet på fredags morgonen kl 6.55. Perfekt. Förutom att jag måste åka kl 2.35 från Örebro. Usch så tidigt. Det är tur att jag kan somna på en pinnstol om så en stor orkester står bredvid mej och spelar. Så det blir nog bra ändå.
I bryssel ska vi hälsa på hos min syster med familj. Kanske julshoppa lite oxå :)

Jag har precis varit och växlat pengar på Marieberg. Sen att vi hann med en fika är en annan sak ;) eller att målet med besöket var en fika och inte växla pengar kan vi lämna där hän.

Nu ska barnen hämtas upp på dagis därefter ska jag på lägenhetsvisning. Och nej det är inte till mig!

Edith psykar tonårskillar när vi hämtade pizza i fredags ;) det ska börjas i tid det som krokigt ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0