God morgon!

Äntligen lördag :) iaf i min sons ögon. För idag ska han på kalas på lek och buslandet. Från att inbjudan kom för två veckor sen så har han längtat ihjäl sig efter denna dag. Men idag är den äntligen här!

Vi ska även handla årskort på gustavsvik idag. Eller vi och vi min mor och far tänkte köpa det i julklapp åt oss. Varje jul när vi var små fick vi årskort på badhuset av farmor och farfar. Det var alltid uppskattat eftersom vi tillbringade varje fredags eftermiddag/kväll i badhuset jag, min syster, pappa och Ellinor med hennes pappa. Så den lilla traditionen tänkte vi fortsätta med men till min lilla (stora) familj fast jag ska självklart med och bada ;). Och för er som inte sett annonserna så är det rea på årskorten idag och imorn på gustavsvik. Så för en vuxen kostar det 350 kr och för barn endast 150 kr för alla badområden inklusive sommarbadet. Helt galet billigt :)

Under blogguppehållet hann vi även med att fira halloween tillsammans med Madde, Mattias och Selma. Vi åt en soppa som min man gjort. barnen åt mögligt mos med spindlar och fingrar :)
Självklart hade vi spökat ut oss men eftersom vi endast hade ansiktsfärg så fick det bli sådan utspökning. Jag hade sett från en bloggerska i washington hur de hade sminkat sig så jag kopierade det. Edith gick på egen feeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0