On my way

Nu sitter jag på bussen till Bryssel. Tog taxi till resecentrum vid tjugo över två. Min man väckte mig vid tio över och frågade om jag glömt ställa klockan :) men inte då för mej tar det inte mer än sju minuter så hans tre minuter tidigare väckning gjorde att jag hann kolla igenom så jag hade med mig allt :)
Vilket jag hade, Självklart! ;)

Dock kom jag på att jag inte tog med mig mitt mecenatkort men det var lugnt med busschauffören. Jag menar jag är ju student nu så då får man ju åka billigare. Gäller att utnyttja det :)

Mitt plan går vid 6.55 från Arlanda. Det är väl jag och alla viktiga personer som ska ner för toppmötet (de som glömde bort att det började igår ;) ) jag kanske kan berätta ett och annat för dem, eller vad tror ni??

Nu ska här sovas så jag orkar med dagen. Ni som följer bloggen vet att jag kan somna var som helst hur som helst :) bra egenskap ibland

Sov gott!

Jag och mannen igår ute och åkte bil.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Sov gott och hälsa syster!!

2012-11-23 @ 07:31:20
Postat av: Heidi

Hej Anna! Hoppas ni har det bra i Bryssel! =) Spana gärna in länken: http://livetenligtheidi.blogg.se/2012/november/lunander-sweden-och-slussens-bed-breakfast.html#trackback

Det är ett ödmjukt tack från oss till er! Du är så genuint underbar att jag var tvungen att ägna ett blogginlägg till dig! Kramar

2012-11-27 @ 15:32:57
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0