Aj min rumpa

Nu är det ju så att jag håller på och läser fifthy shades of grey och i den boken har Ana som det handlar om en hel del ont i sin bakdel men vi har inte ont av samma anledning. För mitt ont är inte orsakat av min man utan jag ramlade ner för vår trappa utomhus förut och slog i rumpan. Så nu har jag ett blått streck över skinkorna som ser ut som ett piskrapp men så skoj? har vi inte haft.

Förövrigt måste jag nog risa den otroliga succén som femtio nyanser av honom har orsakat. Jag kan inte riktigt med hennes inre dialog. Den förstör hela boken enligt mig. Hon ska konstant tala med sin inre gudinna (som är en påhejande sexgalning och tycker extremt mkt om sig själv) och sitt undermedvetna (som tycker hon är värdelös och borde tänka på konsekvenserna). Jag kan inte relatera till hennes inre dialog vilket gör att hon i mina ögon framstår som en aning schizo. jag menar klart man kan tala med sig själv och peppa en men jag har inte flera personer inom mig. Men det kanske andra har? Någon som har en inre gudinna??

Ne här ska göras pannkakssmet. Ludde har varit och köpt pepparkaksformar för att göra roliga pannkakor.

Om ngn är sugen på fika så har jag en cheesecake i ugnen. Så det är bara att komma över!

Bild på cheesecaken känns mer passande än min rumpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0