Äntligen måndag...

Eftersom minnet svek lite igår kväll så glömde vi (jag) uthyrningstelefonen på sex års kalaset. Detta resulterade i att jag fick lämna min två små på dagis och sedan cykla till sjukhuset och hämta den. Frun i huset tog med den så jag kunde hämta den där och inte i adolfsberg. Avsevärd skillnad att cykla 7 km enkelväg emot 500 m tur och retur. :-) dock gav den lilla cykelturen mej massa energi vilket gjort att jag städat alla uthyrningsrum redan. Nu ska jag strax iväg till dagis för utvecklingssamtal för Edith. Ska hinna städa lite här inne bara. Så tråkigt att ha frukostspill kvar på bordet. Sen i eftermiddag ska Ludde på 4-års koll och Edith på 2 och ett halvt års koll hos doktorn. Fast det är inte förrän vid tre så där emellan hinner jag plugga lite. Ligger lite efter eftersom jag varit hemma i tre veckor :-/ fast bara lite efter.

Hoppas ni får en toppen vecka!

Vi gick äntligen glada till dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0