Förbannad på telenor

Hur dåliga kan telenor vara eller snarare hur har de mage att ifrågasätta om varför jag inte ringt tidigare. Vissa människor har faktiskt fullt upp och stirrar sig inte blinda på fakturor.
Så här ligger det till:
Äldsta bonus fick ny mobil i slutet av augusti. Hans gamla abonnemang skulle då stängas ned. Dvs de skulle skicka en slutfaktura. Men eftersom jag ordnade med det och det är min man som betalar den räkningen så har jag eller han inte tänkt ngt på det. Tills jag idag öppnade den sista fakturan som vi fått från telenor och såg att det är på det gamla abonnemanget och inte hans nya. Detta betyder att mannen betalde två räkningar förra månaden till telenor. Detta gjorde mej lite sur men jag ringde och var trevlig och frågade hur det kunde bli så att han inte stängde ned det abonnemanget och om vi kunde lösa det. Svaret jag fick var, om du undrar varför vi inte stängt av så undrar jag varför du väntat två månader med att ringa??? What???!!! Inte att han frågade nyfiket undrande utan spydigt. Som om jag ringer och ljuger om att det abonnanget inte ska finnas kvar. Hur dum får man bli??
Jag blev astvär och frågade hur han hade mage och ifrågasätta mej. Det var ju de som skulle stänga ned numret. Varför skulle jag behöva vakta den fakturan så dåliga borde de ju inte tycka att de själva är, eller?
Usch nu är jag riktigt sur och det brukat krävas endel. Kan ju vara så att jag sitter med en 15 hp hemtenta oxå som gör mej lite grinig. Har bara hunnit svara på en fråga idag (ska skriva 7 sidor per fråga ungefär) har tre frågor kvar :-( men men det ska väl gå det med.

Ner i datorn igen och skriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0