Handla billiga kläder

Nu har jag snart packat klart alla barnkläder som ska till försäljning. Jag tycker det är svårt att prissätta saker som barnen haft. En del saker finns det minnen med andra skäms jag nästan över att vi inte använt. Hur prissätter man grejerna? Fast priset är inte värst utan det känns så hemskt när jag ser hur mkt barnkläder barnen har haft. För jag säljer ju verkligen inte allt. Man vet aldrig när de kan vara bra att ha igen ;-) men trots att det inte är allt är det alldeles för mkt grejer. Tänk hur många barn kläderna skulle kunna klä.
Det känns lite småsint att sälja dem och inte skänka dem, men endel av försäljningsvinsten går till behövande vilket är bra. Men eftersom det är barnens kläder så om det blir lite pengar över från försäljningen så tänkte jag att vi skulle hitta på något kul med barnen typ gå på bio och äta ute. Men som sagt det får vi se det kanske räcker till en korv med bröd på macken bara :-)

Om ngn vill komma och handla innan bytardagen så är det bara att höra av sig. Kläderna ligger i pris från 5 kr -50 kr.

Här är min lilla tjej klädd med kläder som hon valt. Hon är en riktig tjej tjej. Klänningar, kjolar och rosa rosa rosa. Annars blir hon arg. Dagen till ära fick det bli två flätor. Hon övade på grimaser framför spegeln. Resultatet blev en näsplattning mot spegeln. Helt okej enligt henne och Ludde för de gapskrattade åt henne.


Kommentarer
Postat av: Anna Banana

HUUUUUUR söt som helst! :-)

2012-10-11 @ 07:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0