Imorn är det ingen vanlig dag för imorn...

Oj vad vi har stoppat och ätit idag. Jag gjorde en Skaldjursbuffé (typ) till min man. Havskräftor, hjärtmusslor och räkor. Jag gör inte om misstaget och köper ostron. Sist kunde vi inte öppna dem så vi hoppar det. Hanna och Johannes samt svärmor gjorde oss sällskap vid middagen. Eftersom det är min mans födelsedag så gotta vi i oss tårta efteråt och en dammsugare, mums. Men eländet tog inte slut där utan vi åt godis och tittade på en film sen easy A. Det var väldigt trevligt eftersom båda bonusar även gjorde oss sällskap.

Fram till nu har vi blåst ballonger och slagit in paket. Imorn fyller Ludde 4 år. Min stora kille. Han längtar så mkt.

Blogg vill inte ladda upp bilder det får bli imorn istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0