Man mår som man förtjänar

Idag mår man kanske som man förtjänar. Men det var så värt det. Vi hade en toppen kväll igår. Väldigt god mat och goda drinkar. Vi checkade in på hotellet, vilket var en båt, där vi la oss på sängen och slappade i några minuter. Sen öppnade vi en champagne och delade på. Därefter kom sällskapet till båten. De köpte en till champagne från baren som vi delade på. Vi hann precis slurpa i oss den till taxin kom. Det bar av till Grand. Vi gick till deras bar och drack en drink. En luxury mojito för mej. Vad nu skillnaden var på den och en vanlig mojito vet jag inte. Men god var den.

Maten är helt fantastisk om man gillar skaldjur. Vilket jag gör men jag är inte galen i det som många verkar vara. Jag fick i mig två humrar till skillnad från nio som några andra fick i sig i sällskapet. :-)

Efter att vi stoppat och ätit i några timmar så gick vi till lydmars och tog varsin drink. Jag är ju så trött på kvällarna så för mej började ögonlocken hänga. Men det var bara att rycka upp sig för vi skulle vidare till himmelen och lite därtill. Vi snackade lite skit där och drack en väldigt god drink som jag inte har en aning om vad det var. Jag är uppenbarligen inte ute i svängen så mkt ;-) kände mej lite lost. Vid halv två tog vi en taxi hem efter en fantastisk kväll. Som som sagt känns idag ;-)

Nu är vi på väg på 6 års kalas. Stackars våra huvuden :-/

Mannen och jag på väg till Sthlm. Fick användning av min Michael Kors klänning igår som jag köpte i Washington för ett år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0