Ny säng

Igår när jag hämtade barnen på dagis så hade Luddes regnbyxor gått sönder. Så typiskt när jag varit iväg både till Ullared och på en bytardag där jag skulle kunna kommit över byxorna till ett bra pris men nej gå lagom sönder tills efter jag varit där. Men men så är det. Vi fick åka och handla nya helt enkelt. Regnbyxor är ett måste. Men vi handla inte bara regnbyxor utan även en ny säng till Ludde. Han fyller år om dryga veckan och vi bestämde att han skulle få en säng i födelsedagsklapp för ett tag sen. Så jag hade tittat ut en på mio men efter regn kommer ju solsken så jag hittade en sån säng på blocket för halva priset i sörby. Perfekt! Så mannen hämtade den och sedan byggde vi ihop den. Ludde är fantastiskt nöjd med den.

En snow loftsäng från mio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0