Tjejkväll på Örebro travet = dumförklarande skämt om män

Nu sitter jag på Örebro travet och blir miljonär som min far skulle uttrycka det. Det är tjejkväll så jag är här med min mor och äter god mat och lyssnar på massa skämt om killar. Jag är ju inget fan av förnedrande/dumförklarande skämt av män då jag har en helt underbar man och vill helst inte dra alla män över en kant/kam (endel tycker det ena rätt andra det andra så lika bra att skriva båda :-) ) men några skämt är faktiskt lite kul kan jag lite motvilligt erkänna. Speciellt när de skojar om att killar inte kan se saker som står mitt framför näsan på dem och lätt tappar bort saker känner igen min fina man där (borde inte skratta då det är lite kasta sten i glashus men jag gör't ändå )

Här ser ni miljonbongar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0