Åh älskade pool

Igår hade vi en liten kräftskiva med mor och far. De firade sin 33 åriga bröllopsdag. Jag hoppas att jag och mannen får fira det med om drygt 30 år :-)

Annars så har vi tillbringat dagarna vid poolen. Med eller utan sällskap av trevliga vänner. En sådan här sommar så är ju poolen guld värd. Det tycker jag iofs en regnig sommar med men extra nu när det är nästan 30 grader ute. Och även om jag längtar ihjäl mej efter bebisen så är det skönt att kunna sitta ute leka med barnen utan att behöva tänka på en liten spädis som inte får vara i solen. Så nu har jag planerat att bebisen kan komma efter onsdag. Då skulle det komma ett lågtryck tror jag. Om bebisen planerar samma sak det får tiden utvisa. Det är iaf endast sex dagar kvar till beräknad födsel. Så mer än några veckor till kan hon inte stanna.

Nu ska jag och barnen kasta oss ut i poolen. Vi är genomsvettiga efter en cykeltur runt stan. Med stopp för fika hos Görans moster Lisbeth. Där vi även hann leka lite i parken vid vår kyrka. Där barnen döpts och vi gifte oss. Snart blir det ju dop där igen förhoppningsvis.

Ludde surfar i lekparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0