Äntligen dagis

Åh va glada barnen var i morse för att få går till dagis. Båda barnen. Vilket var skönt eftersom Edith haft bestämda åsikter om att inte gå till dagis efter sommarn.

Jag måste säga att jag med tyckte det var skönt. För första gången på över sex veckor har jag kunnat vila utan att haft dåligt samvete över att jag inte lekt med barnen.

Till råga på att jag fick vila ordentligt så kom Karin och theo över med lunch :-) väldigt lyxigt.

Nu på kvällen var vi iväg på kalas. Vi kunde dock inte stanna så länge då Edith var så trött. Hon ville sova innan vi ens hann åka. Nu när det är dagis igen så lägger de sig kl 19. Hon brås nog på mig när det gäller sömn. Jag behöver mina åtta timmar annars orkar jag inte med. Hon behöver sina tolv timmar för att orka med.

Inga mer känningar av bebisen. Hon vill stanna kvar i magen ett tag till tror jag. Men kommer det igång så kommer jag uppdatera er om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0