Ingen bebis kom inatt

Nej ni bebisen tyckte inte att hon skulle komma ut efter en hinnsvepning. I och för sig så säger de att det inte behöver ge resultat för än efter 48 h. Men det behövs inte vänta så länge eftersom jag nu ligger i sängen inne på förlossningen. De tog hål på hinnorna nyss och väntar nu på och se om kroppen startar värkarna av sig självt eller om de ska sätta in dropp. Jag hoppas min kropp vill starta av sig självt.

Mannen och jag lyssnar lite på radio och har det bra. När jag blir bortkopplad från maskinen så hoppas jag att vi kan gå och ta en fika. Promenera lite ska ju göra sitt till för att få igång värkarna.

Vi får se hur dagen artar sig troligtvis så kommer hon idag iaf :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram!!! <3

2013-08-15 @ 13:20:07
Postat av: Emma

Det var en envis liten dam :) Hoppas du slipper bli uppkopplad! Kram

2013-08-15 @ 13:44:30
URL: http://frknilssonsbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0