Tidig leverans

Förra veckan handlade jag på amazon.uk. Bland annat några haklappar, leksaker, badkläder samt vanliga kläder. Det finns ett klädmärke som heter Carter's som är så bra som jag handlat när jag varit i Usa. jag har letat efter det här hemma men inte hittat det nånstans. Så nu när jag behövde några bodys i strlk 52-56 så letade jag efter det på nätet och hittade Carter's på amazon. Tyvärr så var det inte från Storbritannien det skulle skickas då utan från LA. Vilket gjorde att det inte skulle levereras förrän den 11 september preliminärt.
I förrgår kom leveransen av det som skickade från England och idag kom det från USA :) vilket gjorde mej lycklig. För det är ju nu som jag behöver de bodysarna som är för nyfödd. Den 11 september så är ju Margit nästan en månad. Bara för att leveransen skulle vara så lång (jag visste inte när jag handlade på nätet att det var så lång leveranstid, jag trodde att allt var i uk såg inte att det stod USA på kläderna) så var jag på Marieberg idag för att handla lite bebiskläder. Eftersom Margit lortar ner sig flera ggr om dagen så räcker inte kläderna till som jag har. Jag fingrade på några bodys men jag köpte inga för jag hoppades att de nya skulle komma snart. Och det var ju tur annars hade jag nig surat lite när jag kom hem och mannen tagit in posten där de nya bodysarna låg. Men Jag köpte tre heldresser. det är ju så praktiskt ett plagg :)

Igår myste jag med barnen. Jag är lite orolig att Ludde och Edith känner sig bortprioriterad ibland så vi la oss i vår säng igår och läste god natt saga tillsammans. Eller god natt saga och god natt saga, vi läste om dinosaurier. Alla olika sorters. När de levde. Vad de åt m.m. Enligt min mening en tråkig bok men inte enligt Ludde. Mysigt hade vi iaf.

Mina tre fina sover.


Kommentarer
Postat av: Fru Åberg

Ja de är verkligen såå fina!!

2013-08-31 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0