Tröttisen

Nu har vi känt lilla Margit i fyra dagar. Dessa dagar har hon tillbringat ätandes och sovandes. Primärt sovandes. Jag tror hon har sovit ungefär 18 h varje dag. Vilket varit skönt för då har jag både haft tid att sova och tillbringa tid med Ludde och Edith. De är jätte glada för sin lillasyster. Men jag är orolig att de lätt kan tycka att jag ägnar för mkt tid åt henne. Så det har varit bra att hon sover mkt så vi kan leka lite. De har ju blivit lite åsidosatta av mig i sommar då jag inte haft ngn ork för lek och stoj med dem. Men nu ska det bli andra bullar :-)

Edith blev glad att lillasyster skulle heta Margit. När jag sa att vi kunde kalla henne Maggie så vi inte blandar ihop lillasyster Margit med mormor Margit så sa Edith:
- Maggie ja det är ju nästan som skalbagge. Det blir bra!
Så sött.

Här är lilla trötta skalbaggen :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

En liten sötnos ser hon ut att vara ❤ Hoppas hon fortsätter sova bra för allas skull. Själv har jag haft ett uselt dygn gällande sömnen så jag återkommer om besöket. Ska kolla lite med Johan och så går vi se om jag kommer själv när barnen är på skola/dagis eller om vi kommer alla i helgen kanske? Kram!

2013-08-19 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0