Angående julstök...

..så tog vi in och klädde granen idag. Vi fick såga av stammen för att få den lagom hög. Efter lite hjälp av Samuel så blev den någorlunda rak i julgransfoten. Varje år är ju det ett litet meck att få granen att bli rak och inte luta åt endera håll. Men vi lyckades tycker jag. Vi blev iaf inte osams ;-)

Det var min man, Ludde och Edith som köpte granen igår. En väldigt fin gran är det. 

Vi klädde granen samtidigt som vi lyssnade på julmusik. Hela familjen var samlad. Jag älskar verkligen julen, familjens högtid. Jag är så glad över min familj. Nu är det bara snön som saknas för den perfekta julen. Pulkaåkningen på julafton får nog ändras till lek i parken om inte vädernissen har helt fel! Hoppas på det! 

Så här ser vår gran ut, några paket har även smugit sig fram. 


Vi skulle dock behöva bättre belysning i den. Ska nog handla en ny imorn om jag hinner.



Nyckeln hem till tomten hänger i granen


Ekorren ska ju sitta i granen med ;-)

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0