Lagat spetstrosor och varit på eldkvarn konsert



Nej men det är ju inga spetstrosor. Det är ju jag och barnen som har gjort pannkakor. Vi färgade smeten med karamellfärg. Vi kände att vi ville hitta på nå kul i fredags. Egentligen skulle vi ha åkt till lek och buslandet men eftersom det var snöstorm ute så valde vi att stanna inne hela dagen. Och göra pannkakssmet med karamellfärg är ju kul :)

Eller vi var ute en sväng och lekte medan Margit sov i vagnen inne oxå så bara inne var vi inte. Och med lekte så var det jag som fick springa med pulkan med Ludde och Edith i. Bra träning :)

Edith ute i snöstorm (hon som inte alls gillar att vara ute)

På kvällen var vi på eldkvarn. Jag, Göran, krille och en kompis till krille. Jag köpte biljetter i födelsedagspresent till mannen. Konserten var väldigt bra. Så Göran var väldigt glad efteråt.


Självklart stod vi längst fram vid staketet :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Körde de månen o solen? (För de är väl de som gjort den...?! Hmm)

2013-12-11 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0