Shoppingen anlände med posten idag



Så här såg det ut i vår hall förut

Tänk vad glad man kan bli av att dhl ringer och vill lämna några paket. Totalt åtta kollin. Jag shoppade ju uppenbarligen en hel del på blackfriday sale. Mest koftor, skor och några väskor. Men även klänning, jeans och lite barnkläder. Som julafton fast drygt två veckor för tidigt :) fast allt kom inte idag, hoppas resten kommer imorn.

Jag gillar att handla där det finns storleken tall (inte tall som i tall-barrträd utan tall som i lång på engelska). För jag kan faktiskt inte förstå att om jag har M som är 181 cm lång och ngn har M som är 165 cm så är det klart att vi har olika långa överkroppar, armar m.m hur ska en kofta då sitta bra på mej och hen?
 
Det blir alltid så att jag har en kofta som jag har på trekvarts på armen eller att jag drar i koftärmen så att sömmen spricker. Men inte nu, hoppas jag, här ska kläderna vårdas ömt. Och inte behövas dras sönder. Bara mannen kan låta bli att torktumla dem.

Lilla Edith fick även hon en klänning som hon själv valt


Det provades friskt och


Inspekterades


 Inspekterade noggrant. 


Hon blev nöjd. Så nöjd att hon ville ha den till föris. Nog för att det är nobelveckan men det vore väl lite att ta i? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0