Shoppstopp o godisstopp

Min man tycker vi ska ha ett shoppinguppehåll i vår. Inga onödiga inköp. Bara planerade :-/ jag tror dock att jag kommer klarar det bra. Allt går väl att motivera som nödvändigt ;-) nej då här ska tänkas för innan ngt handlas. Det svåra kommer bli att ha godisstopp. Vilket är hans andra braiga :) idé. Det känns extremt svårt. Jag som älskar godis. Får se hur det går. Kommer inte lova ngt iaf utan mer skära ned och tänka mej för. Jag behöver ju inte 
handla hem godis.

Men eftersom jag ska shoppstoppa så var jag, mor, syster, Margit och Elsa och shoppade i Vingåker idag. Måste ju avsluta 2013 med lite shopping. Jag handlade lite porslin på ittala outleten. 12 små skålar i swedishgrace och 8 djupa pergola tallrikar samt en stor röd skål. 

Shopping. De djupa och den röda är från mor och far. Jag bytte lite julklappar som de köpt. (En slagborr och en plattång) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0