Vad har hänt?

Helgen blev helt galen. Inte att vi gjorde galna saker för det gjorde vi inte. Vi var på 4-års kalas och sen lämnade jag iaf knappt hemmet. De övriga gjorde det.
 Men vi har lagt på oss en konstig vana (om man kan kalla det vana efter tre ggr?). Vi har sovit så länge på morgonen dvs alla fem så vi har inte ätit frukost förrän vid elva tre dagar i rad. Jag som brukar luncha vid 11.30 varje dag. Helt insane. Jag har nog inte sovit så länge på flera år inte sen innan vi fick Ludde. 

Idag skulle vi ha tittat på adventskalendern på morgonen men vi försov oss. Vi vaknade inte förrän vid 8.15 då Ludde kom och väckte oss. Så vi fick skynda oss som tusan. Tänk att kunna försova sig med tre småbarn. (Hur länge får Ludde kallas småbarn? Han är kanske lite gammal för det?) 
Nu måste det bli rätsida på tiden vi går upp. Det känns som om vi förlorar flera timmar på sömn. Vi hinner ju inget nu på helgen när vi kommer iväg 11.30 mot 8.00. 

Hoppas ni alla haft en bra helg! 


Så här glad har Lilla Margit varit över all sömn (vi smög upp i söndags när övriga sov) 


Jag och Margit tände en brasa på söndags morgonen när vi gick upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0