Tredje gången gillt

Hej! Efter snart nio månaders frånvaro på bloggen tänkte jag börja skriva några rader ibland. Jag vet ju att ni är några stycken som går in och kikar då och då :-)

Så vad har hänt? Självklart massa men inget som är viktigare än en sak.

Under dessa nio månader så har en ny liten människa skapats. En liten bebis som vi väntar ska komma den 10/8 alltså om 20 dagar :-)

Ludde föddes i v 38 och med Edith gick jag över sex dagar så det blir spännande att se när denna lilla krabat vill komma ut i stora världen.

Under denna graviditet har jag inte alls mått lika bra som jag gjorde med de andra två vilket kom liten som en chock.
Det har varit jobbigt illamående som gjort mig sängliggandes, graviditetsklåda, foglossningar och nu har jag massa förvärkar. Men allt är ju värt det när bebisen kommer.

Idag ska jag packa bb-väskan. De andra gångerna har jag gjort det när värkarna kommit men denna gång ska jag vara förbered :-) tredje gången gillt så att säga ;-)

Magbild från v 33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0