Bilkö

Igår bestämde vi oss för att åka till Hallsberg efter allt velande. 
Vi skulle möta upp med min mor för att äta middag vid kl 17. Men kl 17 var vi fortfarande i Örebro för vi fastnade i en bilkö på avfarten ut mot motorvägen. Det var helstopp. Bilkö tär ju alltid på psyket men att sitta i en bilkö med tre barn varav ett skrek och två var dagiströtta och kivades med varandra det var väldigt påfrestande. Jag klarade inte av det till slut så jag knäppte loss Margit och ammade henne i bilkön och Ludde o Edith fick låna min mobil o spela på, då blev det helt plötsligt lite mysigt och sitta med barnen i bilen i regnet. Men bara lite :)
 efter 50 minuters köande så kom vi ut på motorvägen och kunde möta upp min mor vid 18 istället. 


Bilkön igår 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0