Dagisfoto, bio och gatsby

Idag har dagen sprungit iväg. 

I förmiddags så var vi till collage fotostudio för att ta dagisbilder. När de var på förskolan för att fota så var vi i Bryssel. Därav så åkte vi dit idag för att ta bilder. Perfekta julklappen till släkten :) Ludde och Edith var så duktiga de gjorde precis som fotografen sa. Jag tror bilderna kommer bli så fina. De fick välja kläder själva. Jag vill inte vara den som bestämmer allt åt dem. Det ska ju vara bilder på dem så som de är och om jag stylar dem då känns det inte rätt. Kunde inte undgå att se flera mammor som kammade och fixade sina barn helt besatt. De barnen verkade inte så roade av att ta bilder. 


Förväntans fulla barn inför fotografering.

Efter fotografering så åkte jag hem för att hämta upp de stora killarna för de skulle gå på bio med Ludde och Edith. En lite sen födelsedagspresent till Edith. De såg flygplan.

Under tiden de var på bio så njöt jag och mannen av en lunch utan barn (Margit sov i vagnen). Vi tittade även på ritningar till garaget. Vi ska bygga om det till fler rum för uthyrningen. Förhoppningsvis ngn gång i vår. Ska ringa arkitekten och försöka få till en tid så vi kan skissa lite tillsammans på våra idéer. 

På eftermiddagen kom sen Matilda och en geisha med ett spöke?? Och en liten tomtebebis över för att äta halloween middag tillsammans med oss. 


Golvmys med två små bebisar

Jag hade tänkt att klä ut mig i gatsby stil. Det gick dock inte som planerat. Den svarta klänningen jag tänkte ha gick inte att amma i. Den andra svarta klänningen låg blöt i tvättmaskinen och de övriga är alldeles för små. Så jag fick ha på mig min standardklädsel; yogabyxor och svart linne :) undra om ngn hade sånt på sig? Utövade de yoga då? ;-) 



Någorlunda sitter sminket än. 

Nu tittar vi på bron och dricker Cola. Perfekt avslut på veckan. 


Kommentarer
Postat av: Madde

Mycket trevlig kväll som vanligt! :)
Ser fram emot nästa gång med valvakor och allt va de blir!
Och förresten Selma va en fladdermus ;P

2013-11-04 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0