Uppkommande trettioårskris?

Jahopp då är jag 29 år. 
29 år känns inte som rätt benämning, utan den borde heta "om ett år är du 30!" 
 Ni som passerat 30 år, inte är det väl så farligt? märkvärdigt? Eller spännande? Eller vad har jag att se fram emot?

Vi pratade en hel del om nästa års firande och jag kom fram till att eftersom de flesta har bebisar och småbarn nu så kommer det nog inte bli ngn jätte fest nästa år. även om krille erbjöd sig att komma med hans kompisar. Men att fylla 30 år och ha fest med massa 19 åringar skulle nog kallas trettioårskris?? 

Ne slutpratat om trettio jag är ju bara 29. Här ska åkas till Ikea med tre ungar, ska bara släppa ut Svea, städa och vattna blommorna först (hmm jag är nog mer som 39 år ;-) )



Min solstråle 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0