Gravid igen

Idag har jag skruvat isär luddes säng för att flytta den in till Ediths rum. Jag är trött på att vakna upp med tre små barn i min säng och inte min man. De har börjat komma över på natten eller det började efter att Margit föddes. Och jag kan förstå att de behöver komma in till oss nu när hon kom och att de vill veta att de inte är bortglömda. Men nu får det vara nog. Nu är ju faktiskt Margit tre månader! (Galet vad tiden går fort) Därav flyttade jag in luddes säng till Ediths rum så de sover som i en våningsäng. Luddes säng är hög så Ediths säng utan ben får plats under.
Förhoppningsvis känner de sig trygga med varandra i rummet så de inte behöver komma över i natt. Vi får helt enkelt se hur det blir. Hoppas går ju alltid :)

Min man undrade om jag var gravid igen eftersom det enda jag håller på med nu är att flytta om möbler och greja. Men det är jag inte. Jag börjat bara få tillbaka all energi som försvann för ungefär ett år sedan! 


Så här sover de nu


Så här såg det ut imorse och jag vill helst inte vakna upp så här varje morgon nu. En extra liten tjej i sängen får räcka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0