Jag skulle vilja påstå att (läs inte om du äter)

... Lill fisen har uppfört sig bra nästan hela dagen idag på shoppingturen. Hon sov gott i bilen ner. De stunder hon inte sov så åt hon eller skrattade ett bubblande kraxande skratt. Inne på affärn så satt hon i babybjörn och kikade eller sov. Det var till och med så att hon planerade in att bajsa under lunchen dvs när hon inte satt ned klämd i babybjörnen. Sen att hon sket ner hela toaletten inne på restaurangen. Och då menar jag hela badrummet. Jag tog av blöjan och skulle byta då tog hon i för kung och fosterland och ja ni kan tänka er vad som hände. Jag klarade mej nästan ifrån bajsduschen bara ärmen på koftan fick en senapsliknande klick på sig :-/ medan jag skurade av golvet så hörde jag hur hon tog i igen och hann tänka att nu är det kört jag kommer bli nerdränkt i bajs men det var bara luft, thank god! När jag gick ut från toan stod städtanten utanför jag hade lust att göra oss osynliga då. För även om jag städade efter oss så stank det. 
Efter det uppförde hon sig igen enda fram till hemresan då hon surade i bilen så hon fick ersättning men skrek som besatt ändå så jag tog upp henne när vi stannat vid en mack då kaskad kräktes hon ner mej. Så här sitter jag nu nedspydd av en tremånaders bebis i en bil på väg hem från en annars lyckad shopping dag!. 

Bajs- och kräksdamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0