Julklappsshoppa med sömnbrist

Nu sitter vi i bilen jag, Margit och Hanna. Vi är på väg till Ullared :) här ska shoppas julklappar. Vi åkte från Örebro vid kl 5.00 imorse. Så nu har vi precis passerat Jönköping. Ska vara framme kring nio. 


Margit glad i bilen

Bara för att vi skulle upp tidigt så kunde jag inte somna igår. Eller jo jag somnade på soffa vid halv tolv för jag och mannen kör marathontittande av serien Homeland nu. Men sen när jag vaknade vid ett så bar jag in Margit i sängen och försökte somna bredvid henne. Men det tyckte inte hon var ngn bra idé utan hon låg och sprattlade och krafsade på mig så jag inte kunde somna. När hon väl somnade kunde inte jag sova :-/ 
Jag läste lite bloggar en stund och gick upp o packade skötväskan. Sen la jag mej igen så jag somnade inte förrän vid tre och hann vakna flera gånger av att Ludde och Edith kom in i vårt sovrum. 
Så en dags shopping på tre timmars sömn kommer bli spännande. Får hoppas Margit håller sig glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0