Kom in i garderoben

Äntligen hände det... Barnen sov hela natten i sina sängar. Eller ja Margit sov fram till fyra men de andra två sov själva. Nu tänker ni oj hon lyckades med sin våningsäng och ja det gjorde ja ju på sätt och vis. Deras våningsäng står inte där den stod för en natt sen utan den har flyttat in i vår klädkammare.
Nu står inte sängen inne bland kläderna utan jag åkte till Bauhaus igår och köpte nya skenor till upphängningen så jag kunde flytta över kläderna till luddes gamla rum. Så nu är hans förra rum klädrum och vår klädkammare är barnens sovrum :)

I garderoben får även ett litet bord plats



Satte upp lite tavlor för att göra det mer mysigt

Tror min man fick en chock när han kom hem igår och jag hade tömt vår garderob så alla grejer låg i vardagsrummet. Han som tycker det ser ut som en knarkarkvart när det ligger en strumpa på golvet ;-)


Så här såg vår säng ut igår :)


Idag åkte jag o barnen och handlade lite lullul till deras rum på Ikea. Vi passade på att äta lunch oxå. Vi fick sällskap av Hanna o Alfred.

Kommentarer
Postat av: Karin

Men vad bra det blev! Ser ju jättemysigt ut! Hoppas det går bra inatt också.

Svar: Ni får (du o Theo, antar att mannen intar soffläge imorn ;) ) komma över på en kaffe/lunch imorn om ni har lust så få ni se irl. Alltså Anders är välkommen med, lät som om han inte får komma men jag tänkte att han kanske inte orkar.
Anna

2013-11-22 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0