Margits hämnd när hon måste dela rampljuset

Margit funderar över hur hon ska få vara själv på bild. 



-Här är jag, Margit. Här ligger jag och jäser. Fint med en bild på bara mig 


-Hmm vad händer, morsan har smugit in på ett hörn. Hur ska jag få bort henne?



-jag börjar med att förstöra frillan på na


-boxar henne i ansiktet tills hon försöker bita mig i handen. Men det fungera inte, jag byter taktik



-jag låtsas skratt och vara extra söt så hon förstår att hon måste maka på sig


-hur kan hon motstå mig här jag myser ju och skrattar bigtime


-vi ser du kan oxå skratta på bild mor, men jag vill vara själv, buy the way ingen tittar i ansiktet på dig när det enda man ser är the foodfactory!


-okej ska storasyster klämma sig in med då biter jag dig istället och ser hur du reagerar
!


Kommentarer
Postat av: Fru Åberg

Haha, klockrent bildspel!! Fina är ni!

2013-11-23 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0