Sov i egna rum

Ja hur gick det nu för barnen när jag gjort ordning så de sover i samma rum? Tyvärr så blev inte resultatet vad jag hoppats på. Igår natt så kom både Ludde och Edith övertasssandes till vår säng. Margit bestämde sig för att sova oroligt den natten med bara för att jag var själv hemma så de var inte många timmar jag sov igår. Men jag käkade lunch med tjejerna igår så det kompenserade min brist på sömn. Alltid lika kul och ses!

Denna natt gick inte bättre den eller kanske lite för Edith ligger fortfarande i sin säng men Ludde är här bredvid mej men mannen saknas så jag antar att han ligger i våningsängen med Edith :) 

Idag ska jag och Margit till ängen och gå på öppna förskolan eller bebisfika eller vad det nu heter. Det är första gången för mej, fast det är tredje barnet :-) 


Så här glad ser Margit ut när hon är vaken på natten. Det är svårt att bli tröttarg på henne när hon ser ut så! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Å, synd att inte jag är på jobbet idag då....

Svar: Ja va tråkigt annars kunde du ju stämt upp i sång med oss :)
Anna

2013-11-21 @ 06:48:03
Postat av: Emma

Var det bra där på Ängen? Det är vår närmaste familjecentral, men vi har aldrig varit där heller. Börjar fundera på hur vi ska få dagarna att gå när Lammbert föds :)

Svar: Ja men de var jätte mysigt där. Fina lokaler och trevlig personal, de jag träffade idag iaf. Kommer nog gå dit ngn mer gång. Men jag väntar kanske några månader för just nu kändes det inte som om Margit hade ngt utbyte av det och fler mammor behöver jag inte träffa ( vi är ju så många vänner som är föräldralediga nu samtidigt). Spännande nu när du är på slutspurten av graviditeten :) kram
Anna

2013-11-21 @ 12:59:01
URL: http://frknilssonsbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0