Vildag med en vel-Maja, kanske två.

Idag har jag och Margit inte gjort många knop. Ingen utcheckning eller incheckning idag och det är fullbokat så jag kan inte gå in i rummen och fixa ngt. Vi har betalat lite fakturor och mailat med arkitekten o bokat möte nästa vecka men annars har vi vara vilat och tagit det lugnt. Väl behövligt efter en lång dag igår.

Men Ikväll så åker vi kanske till Hallsberg o sover över. barnen är ju lediga från förskolan imorn. 
Jag har inte bestämt mej än om vi åker än men mannen ska ut med sällskapet och är inte hemma förrän sent så då kan vi passa på att göra en utflykt. vi får se vi kan ju alltid göra en utflykt i vardagsrummet! :) 
Och vara själv en kväll efter att jag lagt barnen kan vara skönt speciellt om jag åker förbi affärn och köper en bra bok, jag kan verkligen vara en vel-Maja! 

Nu ska barnen hämtas snart. Får se om det blir ett stopp vid affärn eller ej, ska vela lite mer först! 


Hoppas hon slipper vel-genen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0