Besöka pappa på avd 96

Lill fisen skulle bara få ligga i vagnen medan jag satte upp håret innan vi ska hälsa på pappa. Men medan jag var i badrummet hörde jag henne småpratandes (ja ni som inte haft bebis så menar jag inte att hon pratade utan hon gjorde massa konstiga ljud. Margits favorit ljud är ett väldigt ljust pip. Jag funderar på om hon försöker lära sig prata utan att äldre människor (många äldre hör ju inte hundvisslor eller syrsor) ska höra henne.) efter en stund tystnade "pratet" och när jag kom ut i vardagsrummet så låg hon helt utslagen. 
Hoppas det inte var en tillfällighet utan att hon faktiskt kan somna själv i vagnen i fortsättningen med. 

Nu ska jag bara krångla på henne en mössa sen ska vi traska iväg till pappa. Han mår mkt bättre nu. Vi är så tacksamma och glada över hur fort han tillfrisknar. 


Jag la en använd body vid hennes huvud så hon fick ngn att burra in sig mot, det verkar ha fungerat bra. ( hon sover precis som jag med öppen mun ;-) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0