Bokat hemresa

Nu har vi iaf bestämt när vi åker hem. De trodde att pappa skulle få komma hem till Sverige i början av nästa vecka. dvs om allt är stabilt över helgen. Så vi åker hem på måndagkväll. 
Vi tittade iofs på biljetter i helgen med för längtar hem efter familjen gör vi ju, men det skiljde 9000 kr på att åka i helgen mot att åka på måndag. Och eftersom det kostade enkelresa ner 13000 kr drygt så skulle min plånbok uppskatta om det inte kostar speciellt mkt att åka hem. Så vi stannar tills måndag. 

Nu när vi ändå stannar över helgen så hoppas jag att syster ska få åka till förlossningen nu under helgen så jag hinner träffa min lilla systerdotter :) hon borde vilja titta ut två veckor tidigt! Tur att hissen inte är lagad än (det sägs ju att gå i trappor kan sätta igång allt :) ) 

Utanför sjukhuset finns en jättestor park som Ludde och Edith gillar att leka i. Den ser ut som en stor borg med massa gångar, kedjor och annat skoj. Det är perfekt för efter att de varit i väntrummet (väntrum i Bryssel verkar alltid vara några sunkiga stolar i korridorer) eller som idag inne hos morfar så har de spring i benen. 


Edith visa oss att hon kunde stå på stenen samtidigt som hon släppte händerna. Hann inte få med det på bild dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0