Ensam hemma

Eller ensam och ensam är jag ju inte. Jag har mina tre små barn här oxå + en hund. Men mannen min är inte hemma. Han var inte hemma igår kväll heller. När han inte är hemma så blir det inte speciellt mkt matlagning. Jag har de två senaste kvällarna ätit havregrynsgröt till kvällsmat. Nu är det så att jag älskar havregryn så för mej är det ingen fara. Det är egentligen ingen fara för barnen heller eftersom de gillar havregrynsgröt men de var inte hemma igår (de sov hos mormor) så de har iaf bara ätit det en kväll denna helg :) 
Nu tittar jag på film (the help, andra gången jag ser den. Den är ju så bra) dricker Cola och äter choklad. En trevlig kväll själv. 

Barnen lekte igår på vägen hem efter lite lek i parken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0