Fem års kalas i dimman

Oj vad denna dag har gått fort. Samtidigt som jag har längtat efter denna stund sen kl 4.45 imorse. Låter kanske lite hemskt att önska att sin sons födelsedag ska gå över snabbt men Margit sov 4-5 timmar igår på em/kvällen så hon vaknade inte förrän vid 18 och sen somnade hon som vanligt runt 21 vilket gjorde att hon var pigg som en mört vid fem imorse. Vi gick inte och la oss heller förrän vid 00.30 för vi hade middagsgäster igår kväll. 
Jag försökte iaf sova bredvid Maggie på morgonen för hon ligger mest glad och sprattlar. Vilket är mkt bättre än att hon skriker men de små sprattlande benen hamnar gärna i min mage och då är det svårt att sova. Sen kom Ludde vid fem oxå och låg o stirrade i taket för att han ville att det skulle vara morgon. Han somnade dock ganska snabbt om bredvid oss men då kom den tredje lille korven som tyckte att när klockan är kvart i sju då går man upp. Där och då ville jag bara sova. för Margit hade precis somnat innan Edith kom, men men det var bara att kliva upp med Edith. 

Till råga på den dåliga sömnen så börjar jag känna mej som om jag kan åka på en dunderförkylning. Ont i kroppen, snorig och nyser hela tiden. Så jag låg o snorade i natt och fick snyta mej stup i ett och huvudet kändes tungt. Förhoppningsvis blir det inte mera utan stannar vid en början till förkylning :) jag förklarar mej helt enkelt frisk tills på måndag! 

Ne hörni ligga här i sängen och skriva ett blogginlägg och klaga över sömnbristen när tre småbarn sover måste ju vara ett av de dummaste drag jag kan göra. Jag borde ju passa på att sova när barnen sover! Så god natt.


Frukost (plättar) på sängen och paketöppning, luddes dag kunde inte ha startat bättre. Delar av min fina familj! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra där! Se till att bli frisk så vi kan ses! :) kram

Svar: Jag satsar på att inte bli sjuk :) om det går.
Anna

2013-10-27 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0