Huset känns tomt

Jaha nu sitter jag här själv i soffan och tittar på hockey, förlängningen. Inte att jag suttit själv hela matchen. Ne då min far hade permiss och var här med min mor. Men han blev trött och ville åka hem (sjukhuset). Och Mannen min är inte hemma han är borta på konferens tror jag. Jag har faktiskt ingen aning om var han är, mer än att han åkte tåg. Jag kanske borde intressera mig mer  :-/

De två små sover, den tredje äter-sover och de två stora är hos kompisar. Det spelar helt enkelt ingen roll att man har fem barn. Det blir tråkig egen-tid ändå! Eller nu ska ja inte vara sån. Det är faktiskt lite skönt att sitta själv men då skulle jag helst titta på en bra chick-flick eller serie som min man inte vill se. Hockey och mannen hör ju ihop. Vem ska annars sitta och veta att de kommer att förlora, bli jätte glad när Örebro gör mål eller sura och svära när motståndarlagen gör mål :-) jaja nog om hockeyn.

Idag har jag iaf varit på utvecklingssamtal för Ludde. Vilken egoboost det är att gå till förskolan och prata om honom. Han är helt enkelt en fantastisk kille på alla sätt inte bara enligt oss :-) 
Imorgon är det tid för Ediths utvecklingssamtal jag hoppas det går lika bra!


Delar av min flock. Hur kan jag känna mej ensam när de är så många ?? :-) 

Nu blir det straffar, spännande! Heja Örebro (eller Sverige som Ludde säger)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0