Nappförsök lyckats! Bebisen somnade med napp.

Efter att fått tips på Facebook från ett gäng rutinerade mammor och en pappa :-) så har det lyckats. Margit har somnat med nappen! Jag tröttade ut henne med en dusch tillsammans med mej, Ludde och Edith och en herrans massa Barbiedockor ( L o E tvättade dockorna i bunkar både kropp och hår, jippie äntligen vill de leka med Barbiedockor ;-) ) sen skrek Margit en stund (3-5 min), då när hon började tröttna så dopade jag nappen i lite strösocker :-) stoppade in nappen men hon skrek lite tills hon fick smak, under tiden la jag henne i min famn och höll hennes mun med napp tätt in till min arm så hon inte kunde spotta ut den. Inte hårt men ändå så den inte kunde trilla ut.

O voliá!

Hon sover med sin napp (Mam 6 mån latex) med nylagd snebena. Får se om det stannar kvar så eller blir tuppkam som vanligt 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Alla sätt är bra utom de dåliga :)

2013-10-19 @ 09:21:04
Postat av: Madde

Bra jobbat! Skam den som ger sig!

2013-10-19 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0