Oktober, födelsedagsmånaden

Oktober är en dyr månad för oss. Av sju familjemedlemmar så fyller fyra av oss år inom 10 dagar (räknar vi med Svea, vår hund, fyller fem av oss år nu men till henne köper jag ju inget dyrt). Sedan fyller svärmor och två kusiner år i oktober. Så oktober är en månad då det äts tårta, handlas födelsedagspresenter och vi träffar släkten var och varannan dag.

Så idag har jag efter lunch med tjejerna gått på stan för att handla presenter till mannen och Ludde. 
Till Ludwig så har vi redan handlat endel men jag ville ha en liten present till. Och till honom är det inte så svårt att handla eftersom han tycker om allt med angry birds, star wars, bilar och lego. Men till min man är det dessto svårare. Vad tror ni han vill ha? 


Två paket som mannen ska få



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0