Pappa kommer hem

Idag fick vi veta att pappa får komma hem. Först sa de bara att han kommer komma hem inom två dygn. Han slipper att flyga ambulansplan eller ens ha en bårplats. De har ordnat så att en sjuksköterska flyger ner och hjälper honom hem på torsdag. Så på eftermiddagen på torsdag bör han vara framme här i Örebro. Det känns bra att han snart är här. Nu får vi hoppas att han kan få en bra rehabilitering och att han blir sitt gamla vanliga jag snart. 

Jag har haft en dag som bara försvann. Lämnade barnen lite senare idag, strax efter kl 10. Kom inte hem förrän vid 11. Därefter ville Margit äta. Sen kom mannen vid 12 vi lagade lunch och umgicks , vid 14.20 somnade jag och Margit. Skulle vila en stund men vaknade vid 16 då jag fick skynda för att hämta barnen. Imorgon ska jag luncha med tjejerna. Det ser jag fram emot.

Så här kan jag ju se att Margit är en liten mini-me. Här är vi precis hemkomna från promenaden från dagis. 


Kommentarer
Postat av: Elli Eriksson

Va skönt att höra (läsa)!
Hoppas att rehaben kommer att gå bra, och tack för att du bloggat så regelbundet om allt som hänt.

Svar: Ja det är så skönt att han kommer hem. Lite närmre till sjukhuset här :)
Anna

2013-10-08 @ 23:47:55
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0