Flyga med barn

Äntligen har vi landat i Stockholm. Vi lämnade Samuel och Marias lägenhet vid 12.30. Egentligen behövde vi inte vara vid flygplatsen förrän vid 15.30. Men Samuel hade en tid att passa och vi behövde ju en barnstol till Margit. Taxibilarna i Bryssel skulle kunna utveckla deras service lite och köpa in babyskydd. Vi kan ju inte vara de första som vill ta oss fram med en bebis i Bryssel. Så därför fick Samuel skjutsa oss så vi kunde låna deras bebisbarnstol.
Vi fördrev tiden på flygplatsen med att äta lunch och titta i butiker och förståss spela angry birds som blivit luddes favorit. 

Både resan mellan Bryssel - Köpenhamn och flyget mellan Köpenhamn -Stockholm gick jätte bra. Jag är faktiskt lite stolt över hur duktiga barnen har varit. Både på resande fot och att vara i storstaden och bara få hänga med. 

Nu sitter vi i bilen på väg till Örebro. Båda barnen slocknade efter 5 min i bilen. Vi får nog ta sovmorgon imorn så de är pigga och glada på dagis för vanligtvis lägger de sig ju 19 när det är dagis dagen efter. 

Förhoppningsvis kommer pappa hem imorgon. Vi vet inget säkert än. Men jag vill gärna ha honom i närheten så vi hoppas. 

Ne nu ska jag försöka blunda en stund. 


Margit och jag myser på flygplanet. Alla blir så charmade av henne. Idag sa en flygvärdinna att hon bara sett asiatiska barn med så mkt hår apropå mitt förr blogginlägg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0