Vattnet har gått

För fem år sedan så kom jag hem från förlossningen ungefär så här dax. Men jag hade ingen bebis i famnen utan han låg fortfarande i magen. Vattnet hade gått runt kl 22 kvällen den 25 oktober 2008. Jag fick då åka in till förlossningen för en kontroll. Därifrån fick jag sedan åka hem eftersom jag inte hade några värkar. Jag fick en tid för igångsättning den 27 oktober om inte kroppen startat förlossningen av sig självt. Vilket den gjorde. Så Ludde föddes den 26 oktober kl 08.52 för fem år sedan.
(Förlossningsberättelsen kan jag skriva en annan gång, om ni vill läsa den? )
 så imorn blir alltså min lilla kille fem år gammal. Galet vad tiden går fort. Samtidigt som så mkt har hänt på de fem åren. 


Min stora kille 





Kommentarer
Postat av: Elli Eriksson

Ja det gjorde du/ni bra! <3

2013-10-26 @ 04:28:27
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0