BVC

Idag fick vi skynda oss iväg till dagis innan jag och Margit skulle till BVC för hennes rutin läkarbesök. De två stora var redan på dagis men de skulle på utflykt idag och Ediths gummistövlar stod kvar hemma. En utflykt till skogen i regn är nog inte lika kul om man inte har sina gummistövlar. Jag såg stövlarna när jag plockade ur vagnen ur bilen. Så det var bara och skynda mig in och hämta Maggie för att ta bilen istället för vagnen. Jag hade bara 25 min på mig då men vi hann. Ludde och Edith lekte inne på dagis så de hann jag inte säga hej till vilket var tur för annars skulle jag nog inte hunnit i tid till BVC. Kom prick 8.45. Margit var inte på så bra humör. Hon var hungrig och arg. Vi vägde, mätte och doktorn tittade hur hon utvecklats. Efter besöket satt jag nog 45 min i väntrummet och ammade. Lite skönt faktiskt finns ju massa tidningar jag kunde läsa.

Vi var och handlade på subway och tog med lunch hem. Mannen kom hem över lunchen.
Efter lunch vilade jag och Margit en stund. Hon sov som en sten jag hann aldrig somna :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0