Föräldraledig när det är som bäst

Idag har jag njutit av att vara föräldraledig. Eller jag är ju bara föräldraledig på fre-sön eftersom jag fortfarande sköter aktiebolag mån-Tors men eftersom det blir lite kvällar oxå så kan jag ju disponera min tid lite som jag vill. Detta gör att jag kan ta dagar som denna och bara njuta. Så idag mötte jag upp med Karin o Theo samt Sara och Julie. Vi käkade lunch och sedan promenerade runt i Stadsparken med ett stopp i solen på en parkbänk. Det är så skönt och trevligt och bara sitta på en bänk och snacka lite skit. Jag ska definitivt bli en sån där gubbe som sitter på en bänk hela dagarna när jag blir gammal (fast inte gubbe utan tant :) ) 

Margit hoppas jag njöt med av turen i vagnen även om hon klagar emellanåt. Jag önskar att hon kommer bli lite mer glad i vagnen snart! 

Margit i vagnen

Efter vi suttit i solen så gick vi till dagis och hämtade Ludde och Edith. Att promenera hem med tre små kan ta sin tid. Speciellt om vill stanna och leka på alla platser de kan. Det kan vara lite stressande när Margit är arg i vagnen men det gick bra hem ändå trots hennes klagosång i vagnen. 

Edith och Ludde leker i Stadsparken 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där med klagan i vagnen :/
Det var först när Oliver var runt 2 månader han inte skrek i vagnen i vaket tillstånd. Fick köpa en ny begagnad vagn som var vänd emot mig och då sov han bättre i den också. Man kan ju undra vem som bestämmer hemma hos oss... hihi.
Kram!

Svar: Jag får väl hoppas att hon kan lära sig att ligga i vagnen hon med. Ja de små bestämmer mkt ;-)
Anna

2013-09-25 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0