Först natten

Igår var vi till mor och far o åt middag. Systra min med familj är hemma över helgen så det gäller att passa på och umgås. Det var väldigt trevligt, jag fick lite myskänslor. Det påminde så mkt om när jag var liten och vi var hemma hos mormor och morfar, den där trygga- och inget annat existerar-känslan.
Ludde och Edith sov över där för idag ska de allesammans på Cirkus. Hade varit kul och följa med men jag tror inte lilla Margit skulle uppskatta cirkusen speciellt mkt. Barnen får berätta om vad de såg istället.

Vi åkte hem vid 21-22 ngn gång. Margit somnade hemma hos mor och far o sov hela vägen hem. Hon vaknade för att äta lite när vi kom hem men sen la jag henne i hennes spjälsäng. Som vi äntligen har ställt upp bredvid vår säng. Ludde och Edith hjälpte mig och bädda o göra fint igår på dagen.
Hon sov inte sin första natt i spjälsängen hela natten i sängen. Hon trivs bäst intill mig just nu men det ändrar sig säkert när vi får mer rutiner på ätandet och sovandet.

Nöjda barn :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Va fint! Gött att ha sängen på plats! Gillar molnen :) Jag kommer sjukskriva mig f.o.m imorgon, jag orkar inte jobba mer. Så lite kaffe på de nån dag? :) kram

2013-09-03 @ 14:11:17
Postat av: Anna

Gärna kaffe på det ngn dag :)
Jag har ingen bil denna vecka, den är på lagning. Vi blev påkörda av en lastbil på motorvägen för några veckor sen. Inget allvarligt som tur var. Men jag får den förhoppningsvis innan helgen. Har du ork att komma hit på kaffe på tors?

2013-09-03 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0