Första lunchen och TV intervju

Idag tog jag mej upp på stan tillsammans med Madde och Maggie. Det var första lunchen uppe på stan med Margit. Vi har varit till naturens hus förut några gånger men aldrig tagit vagnen upp på stan. Vi lunchade på Ingeborgs, lika gott som alltid. Margit uppförde sig bra i vagnen, sov mest vilket var skönt :) hann äta upp all mat utom en tugga då vaknade hon. Madde uppförde sig med bra ;)

Vi gick även förbi Njoy så jag kunde säga upp mitt gymkort. Ska skaffa på Friskis istället. Så jag kan ha med Margit in i vagnen. Jag väntar nog några månader innan jag köper ett nytt kort dock.

Idag var även TV4 nyheterna här och filmade. De ville ha kommentarer angående den bra beläggningen på hotellnätter här i stan och vi har ju haft så bra statistik i sommar så då kom de hit. Det skulle nog sändas ikväll eller imorn. Vi har inte TV4 Örebro så jag får titta på nätet på det.


Bild från i lördags när Edith och morfar åkte sulky på Örebro travet


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg dig! :)

2013-09-13 @ 07:52:29
Postat av: Madde

Peuh! Skönt att du tyckte jag skötte mig, va lite nervös att jag skulle balla ur men de gick ju bra ;) höll ju förresten på att få ett nervöst utbrott på mamman som lämna barnvagnen med ett skrikande barn, men även då lyckades jag samla mig! Haha Då kanske du vill ta me mig och Margit på lunch flera gånger då?! ;)

2013-09-16 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0