Jord i salladen

Idag lunchade jag och mannen tillsammans med de tre små barnen. Eftersom middag ute tillsammans med barnen senast blev lite jobbig så valde vi McDonalds idag. Ett alternativ som alla med småbarn förstår varför man väljer :) 
Jag var sugen på en sallad och valde därför caesarsallad. En sallad som jag brukar välja på McD. Idag så var den dock inte speciellt god. Det knastrade när jag åt av salladen. Så där så det smakar som om ngn bjuder på en kaka med sandiga vantar ;-)
Jag har dock lite svårigheter med att säga till (måste öva på det) men det har inte mannen. Så han gick fram med salladen. Jag skulle då få en ny. Men efter att de tittat till salladen som de blandar deras sallader av så såg de att det var jord i hela salladen. De får den tydligen färdig sköljd?? Hur de nu kan missa jorden i salladen. jag tackade nej till en ny sallad. Det fick bli en big Mac istället :) inte mej emot!

Våra tre fina små! 



Kommentarer
Postat av: Karin

Söta barnaskaran! Gillar Luddes funderar pose :)

Svar: Funderarposen är snarare en jag tittar påtv sluts be mej titta in i kameran och le :)
Anna

2013-09-27 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0