Ny favorit i repris

Idag gjorde jag samma som igår :) tog en promenad med Margit till gröna grodan men idag hade vi inte samma lunchsällskap utan vi mötte upp med Maria och Nova. Efter det gick vi till dagis och hämtade Ludde och Edith. Sen tillbringade vi eftermiddagen i Stadsparken så barnen fick leka lite ihop. Men fy va kallt det var när solen gick i moln. Jag måste verkligen köpa en ny jacka. Jeansjackan är lite kall och min gamla jacka går inte att stänga :-/

Nu på kvällen har vi haft besök av familjen Wall ??? Undra om de heter så nu. Måste kollas upp! 

Imorgon är det föräldraledighetsdag. Vi ska på playdate med dagiskompisar och Alfred o Hanna på förmiddagen. 

På eftermiddagen ska jag, Edith och Margit gå till Ediths kompis nya dagis. Edith saknar en av sina gamla dagiskompisar så mkt. Det känns så märkligt att de kan bli så fästa vid varandra fast de är så små. Men jag har ju kvar min bästa dagiskompis Hanna :) 

Margit favorit sovställning. Ska jag vara orolig när hon vill sova på mage?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud så sött! Hon ska så klart sova som hon själv vill :)

2013-09-27 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0